Populära inlägg

måndag 11 oktober 2010

En ny blogg, nya utmaningar och nya ideér.

Efter mycket om och men har jag nu bestämt mig för att börja blogga igen. Den här gången kommer det inte att handla uteslutande om Ubuntu som min tidigare blogg gjorde, nu kommer jag bredda innehållet till att omfatta flertalet av de ämnen jag är intresserad av. Du kommer få läsa inlägg om matematik, politik, filosofi, fysik, socialpsykologi, humor och en hel del allvar i vissa inlägg.

Jag har funderat länge och väl på hur jag ska kunna förena mina intressen till en spännande blogg och samtidigt få den intressant för personer som inte delar samma intressen. Jag tror jag har ett recept för detta nu som jag hoppas kommer att fungera. Jag hoppas vidare på att det kommer att uppstå intressanta diskussioner och utbytande av ideér med läsarna, det är genom diskussioner som jag utvecklar mitt medvetande och min syn på världen. Om man inte är beredd att utveckla sitt tänkande och ta in nya ideér så är man fast i det förgågna och kommer att ha svårt att utvecklas som människa.

Välkomna!

/Leif Sandvik aka Bossieman

3 kommentarer:

  1. Äntligen, Leif ! Jag önskar dig LYCKA TILL och välkommen tebax ! :)
    LJ

    SvaraRadera
  2. det ska bli spännande att stöta och belysa intressanta frågeställningar

    SvaraRadera